آخرین اخبار
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
بازدید:۲۰۸
صد آنلاین | حمله و یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و ربودن ده‌ها نفر از فلسطینیان در این منطقه، تداوم بمباران مناطق مختلف غزه از جمله مراکز درمانی از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز ۲۶۲ طوفان الاقصی است.
کد خبر : ۹۴۴۵۳

به گزارش صد آنلاین ، نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه در یورش کم‌سابقه خود به کرانه باختری ده‌ها فلسطینی را از شهرک‌های کفرنعمه و سلواد ربوده به مکان نامعلومی انتقاد دادند.

 

 

 

 

 

ارتش رژیم اسرائیل امروز دوشنبه زخمی شدن دومین نظامی خود در حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی را تأیید کرد و گفت که یکی از این دو زخمی، وضعیت وخیمی دارد.

مهمترین تحولات روز ۲۶۲ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

ژنرال بازنشسته اسرائیلی: تصمیم درست، توقف جنگ است

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «اسرائیل زیو»، ژنرال بازنشسته اسرائیلی اعلام کرد که اهداف نتانیاهو از جنگ علیه غزه دیگر معنا و مفهومی ندارد. زیو درباره جنگ غزه در شرایط فعلی گفته است که تصمیم درست، توقف جنگ در غزه است.

وی اظهار داشت: نتانیاهو به‌دنبال توقف جنگ نیست و هیچ طرح و برنامه‌ای هم دراین‌باره ندارد و این آسیب زیادی به رژیم اسرائیل در زمینه‌های مختلف وارد می‌کند.

تأیید زخمی‌شدن دومین نظامی صهیونیست در درگیری‌ با حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله پهپادی روز گذشته حزب‌الله به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

حزب‌الله لبنان دیروز یکشنبه در واکنش به ترور یکی از فرماندهان مقاومت دو مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین را با پهپاد هدف قرار داده بود.

شهادت مدیر بخش اورژانس نوار غزه در حمله صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در بمباران کلینیک «الدرج» واقع در مرکز نوار غزه، هانی الجعفراوی، رئیس بخش اورژانس این کلینیک به شهادت رسیده است.

ربودن بیش از ۷۰ فلسطینی از کرانه باختری

منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهرک سلواد در شمال شرق رام‌الله واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. بر اساس گزارش منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست در این یورش بیش از ۷۰ فلسطینی را ربودند.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۳۰ فلسطینی را در شهرک کفرنعمه در غرب رام‌الله بازداشت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها